Friday, January 9, 2009

today many story nak citer..semalam dah miss..tido awal ngantuk semalam..

train the trainers..
aku ada kursus kat sentul.."train the trainers"..kul 7 dah gerak dari umah, sbb takut jem..tp mmg jem pun masa pegi tu..siap sesat lagi, sbb salah masuk simpang..sib baik syenari ingat jalan yang di lalui..kalau tak mau gak lewat sampai..dalm 9 dah ada sana..aleh2 kursus start jam 10..tp tak pe la..leh survey tpt keje kat situ..komen pasal kursus..orang yang mengajar tu laju bebenor, kurang confiden..tak dapat jawap soklan je, mengelabah..jangan aku jadi camtu dah..hehehe..

jadi babysitter
dalam tempoh 2 hari minggu ni, aku jadi babysitter..sbb mak aku pi settle semua bayaran bil2x..nak jaga takde masalah..cuma nak layan kerenah memasing tu leceh..sampai nak tido pun tak dapat..kali ni mak aku jaga 9 orang..setiap jumaat la, umah aku akan jadi ramai orang..acctually letih jaga anak orang ni, sama je macam keje..tp ada gaji skit, kira berbaloi la..

mimpi
tadi balik keje, penat..tp jam 4 baru leh tido..sampai jam 7 aku tido, penat sangat..tp dalam masa tido tu, aku bermimpi..mmg seronok giler mimpi tu..rasa macam tak nak bangun je..hahaha..byk mende aku mimpi..n macam betul je..sampaikan masa bangun tu, aku kata..eh ni mimpi ke betul..

satu, mimpi pasal makcik aku, kapel ngn orang sikh..tak boleh blah..hahaha
dua, mimpi pasal prob acoi settle..tp mimpi je..huhuhu
tiga, aku rasa paling menarik

masa lepak2 tetiba aku dapat msg dari dia..dalam msg tu lebih kurang bunyik camni.."aku dah lama nak tye satu perkara dengan ko, ko suka kat aku ke.."..aku terkejut..pastu reply balik la, orang dah tye, aku jawap.."emm iyer, ko lak camne"..
dia jawap pun "aku pun sama, emm apa kata mula dari sekarang kita make a relationship, mulai skarang panggil dia B, n nak jumpa ari ni"..pergh terkejut aku..jadi ari tu pun jumpa la..mmg dia layan aku lain sangat..dapat rasa perubahan, kemudian dia bagi aku adiah ari lahir, sepasang bantal miki mouse kaler hitam..comel..pastu dia siap beri, satu anak patung doraemon..dia satu aku satu..wah tak boleh blah..hahaha..tgk mimpi je ni..tp rasa macam betul je..siap aku bangun aku check sms..hahaha...tp takde..so mmg mimpi..hahaha

tp serius, macam betul..tp mimpi mainan syaitan..nak suh kita lalai, sbb tu kita mimpi macam2 supaya lambat bangun..tp bila bangun tu, aku teringat kan dia..tetiba rasa nak call or sms..but, bile pikir balik..tak jadi la..tp masa menaip ni pun, jantung aku berdegup kencang..

lately, byk aku terpikir pasal dia, nk tgk wayang sesama, makan eskrem, makan nandos, berborak..tp tak tau bile nak jumpa..lagipun masa aku msg dia ari tu, tye bile free jom kuar pun, dia tak respon..takut tak sudi..jadi malas ar..huhuhu..tp 27 jan ni besday dia..nak bagi ape ek..pikir2x..

wira meting
tadi meting sampai jam 12 mlm..byk mende bincang..so far semua ajk ok..next meting jumaat 16 jan..

No comments: