Thursday, January 22, 2009

i hate this job.wanna my life back

tgk tajuk pun dah tau aku begitu marah dengan keje yang aku wat skang ni..aku marah sbb ye kena keja dateline yang tak masuk akal, nak2 baru masuk..really stress..tak sampai 2 hari keje..aku dah demam, batuk..so far demam kejap..but batuk2, until now tak ok..3 jenis ubat batuk aku tunggang..so skang ni, aku malas nak jaga..la ni, aku nak makan ape sahaja...

pasal keje aku..wat website..pergh! mmg giler babi punye keje..kena 24/7..gua tak life, tak cukup tido..penat buat keje, takleh berpikir langsung..aku heran n aku bengang ngn diornag ni, tak memahami,..nak ikut cara diorang je..mane boleh..tak tido..nak mampus ke..malas nak describe keje ni..but really suck la!..life gua tentah pi mana..takleh pi tkd, tgk wayang, meting macam2 lagi..

pasal dia..ok je..but beberapa hari ni, aku duk sms je..sbb keje situ menyampah, since dia pernah keje jap..jadi nya memahami situasi aku..dari segi content ayat sms tu mmg dah lain skit..tak macam dulu..n skang ni, aku macam nak dia dekat je ngan aku selalu..dis feeling try to avoid, but it can't..so aku layankan je..

rsa ye itu je kot..nati ada masa aku add....

No comments: