Saturday, January 10, 2009

selangor terror la...

ngantuk ye mata..but masih nak menulis jugak..takut lupa sok..

pg majlis tunang ain
dalam jam 1130 tolak dri umah, sampai sana dalam 1..tersesat jugak..but akhirnya jumpa..masa datang tu, terus makan..pastu jumpa ain..tgk antaran, tangkap gambar skit..pastu balik..tak tunggu pihak laki datang..sbb ye family aku nak copek..ada hal..comment for ain tunang..she very simple girl, so everthing she did mmg simple jugak..but the funny things, until engagement day, she still fussy bout make up and the way she dress..and she was a last minute person..ain2..understood sangat2x..so in ur wedding nanti..i wanna she u make up like artist..hehehe

pi nilai 3..
as usual, if went to melaka, mesti singgah ke nilai 3..so sempat la cari kasut n tudung..n doremon staf like fan..my mum buy tudung n comfoter, acoi lak bantal peluk..n aji, buy teddy bear to his awek..but using my mum ye money..emm camne tu..nilai3 very big area with many shop lots..really tired if want to singgah all the kedai2..after receive my salary, wanna go there n by big doraemon..hehe..rm 36 je..

tgk bola selangor vs n.sembilan
balik dari melaka je..lepak n makan2..siap2 pi tgk bola..semua my fam pergi, but aku my mum n acoi pergi sekali..aji and adik, gi with their frenz..mokcik nak follow, but she ada keje at picc, so lewat jugak balik..jadi tak sempat..acc almost tak jadi pegi..coz takde mmber..but ask acoi, nak pulak dia pegi..but tak rugi pun pegi, coz selangor menang..my comment of the game..sel more attack compare to n.9..sel score with 3 goal..n.9 0..goal by whom, i forgot..mmg best tgk life, we can feel it..i think bout 10000 people yang datang..almost 12 am, sampai umah..coz jam..masa balik, jumpa one accident..i think baru je, keta ngn keta..if saw the condition of the car, teruk, but alhamdulillah the driver alive, but tersepit..so masa balik, nmpk bomba datang..suddenly teringat kes kat sec 7 n sec 17..

ahd kena pi ofis
according to z, he wanna see us sunday, nak give content need to be update..hope he not delay2..almost one week work, nothin keje dah wat..jadi tak best le..but leh jumpa mokcik sat..

bout him
takde mende nak story..coz today pun takde msg..diri ni nak msg.. but malas..as usual le..tp kan, kat nilai tiga,,aku jumpa dan lebih kurang sama adiah yang dia bagi aku dalam mimpi tu, bantal miki mouse kaler hitam n merah..dan jugak patung doraemon yang besar...pasal bantal miki tu, aku tak tau yang sememang ye ada kaler macam tu..mmg terkejut aku di wat ye..ape maksud tu ek..scary gak..mimpi semalam, jumpa mende tu today..wah scary..huhuhu...

susah tido
acc aku mengalami masalah tido skang ni..event penat macam mane..aku still leh jaga sampai jam 3 sometimes 5 baru tido..pagi bangun awal..so dalam one day tu, at least aku sleep bout 4 hours..tp aku dapat rsa sbbb ye utama ialah, nbook ni..coz bile on nbook, aku akan chatting, buat blog, main game..sampai tak sedar..kekadang tu main soduko..so there are manyi thing aku nak wat time siang tak pat..i bring it during nite..emm kena tuka tu habit camni...

others..
tetiba nak makan nandos..nak jumpa nori, sbb dia dah ada kat sini..dapat posting kat kapar..main boling n koke kat umah..hahaha..nak top up mxs..huhu

i think dah kot..tido!

No comments: