Friday, January 2, 2009

aku rasa tahun 2009 ini, akan membuat kan aku menjadi seorang yang bz..bz dalam ertikata lain bz berkerjaya, bz bersosial, bz berpersatuan n bz dalam byk hal..tp kalau bz itu buat hidup aku lebih ceria dan gembira..why not aku teruskan..

setiap tahun baru, akan ada azam baru yang aku ingin laksanakan..tp azam kali ini lebih kepada azam lepas2 yang aku tak tunaikan..semoga semuanya berjaya aku lakukan..

tadi berborak dengan kawan lama di YM..bercerita mengenai blog..compare hasil penulisan aku dengan dia, mmg jauh sesangat..ayat yang digunakan begitu jargon serta setiap susunan ayatnya mempunyai makna disebaliknya..tp mungkin satu hari nanti aku bisa menulis sebegitu..insyaAllah!

wira, bercadang untuk mengadakan majlis reunion pada bulan februari ini..aku setuju, n telah memilih biro program dan protokol..mane biro ni begitu sinonim ngn aku..bab program mmg aku minat..

main boling 3 game..buat pertama kali main seorang diri..n skor yang diperolehi sangat baik, bagi seorang yang amatur, ianya baik..118, 122 dan 49 (last game, main tangan kiri..)

beli barang2 persediaan untuk kerja..abis almost rm 50..but is worth it..

semasa jumpa mmber2 wira, satu topik yang menarik telah di diskus..iaitu berapa belanja untuk kawin n tunang..aku agak paranoid skit, bab2 ni..bagi aku, enough money..baru leh pikir..

rasa ye, cukup setakat ni dulu..

No comments: