Saturday, January 3, 2009

aku prefer untuk tidak letak title, coz aku sendiri pun tak tau, ape yg seswai untuk diletakkan kat situ..

ari ni kemas bilik..so far kemas dan tersusun..paling best, lap lantai tak guna mop..guna cara cam orang2 japan kemas umah..rasa lagi bersih..tp macam biasa, aku susah nak tido kat bilik ni..

rasa kurang sihat skit..loya n nak muntah..pastu pi farmasi check sugar..terkejut..agak rendah iaitu 4.9 mmol, walaupun lum sampai ke hypo..but first time dapat rate camtu..biasa kalau makan ubat..dalam 6.1 mmol paling rendah untuk fasting..but tommorow nak try check lagi..ada perubahan tak..aku rasa penyebab utama ye, sbb aku makan ubat dalam tempoh yang singkat..

still war ngn my mum..n aku tak tau bile akan berakhir..caranya senang..minta maaaf..but tak tau camne cara..nak berdepan dengan situasi ni, mmg payah, pysical n mental semua sakit..hope before aku start keje, mende ni settle..

gengs katak ajak lepak..but wrong timing la..12++ am..

plan untuk ari ni..masih takde lagi..keta pun kena skt..better duk umah..

tak contact cosmo..coz malas..n i know aku dah faham dia..selfish!..bila aku ade prob n need him to be around..but wat i get..only short sms yang ckp.."wa hebat sampai camtu sekali.k k"..ok, aku akan ingat sampai mati..macam lagu faizal tahir, title "cuba"..try listen n read, u will get what i means..n now, lantak la dia..n i dun want think bout him..

think bout keje..really cuak, coz takut tak mampu..but when think money..tak sabar2..so far, dah listed bajet n barang need to buy..after getting money..i will use it in proper la..nak dapat duit bukan senang..

pasal transport..nak pegi sendiri or tumpang orang..tgk la camne..

currently, i will use 2 celcom number..my mxs will be rest for a while..coz takde kredit..n takde sape nak contact..

rasa ye cukup dah..

No comments: