Sunday, September 14, 2008

Who am I?

Firstly of all, let me introduce myself..my name is norafiza..umur nak masuk 25 tahun (dari date penubuhan blog ini)..wat masa ni kerja sambil belajar..insyaAllah tahun ni jugak abis..(acc dah penat dah belajar =)..tinggal kat shah alam..belajar dari tadika hingga universiti also in shah alam..smpi kata macam katak bawah tempurung..tp aku tak kisah semua2 tu..mmg best duk sini..membesar depan keluarga..cewah!

aku ni minat betul dengan taekwondo..aku dah start join tkd (shortform for taekwondo) sejak umur 8 tahun hingga la ni (penah break 5 years sbb kat secondary skool takde tkd)..mmg skang ni aku aktif ngan persatuan ni..baru-baru ni ada tournament kebangsaan..aku masuk, tp biasalah kalah first round tp bawa balik pingat..hahaha..aku pun tak tau..how lucky am i..hehe..tp aku tak suka pun, pingat2 yang aku dapat..biasa aku bagi kat dik mat and the geng..sbgi motivate diorang supaya minat cam aku gak..

dalam tkd ni..(skang ni) aku ada grup..nama dia geng katak..dalam geng katak ni ada katak, cikojet, mokcik, berudu n meow..diorang2 ni mmg geng katak yang setia sokmo..ade program j..diorang2 ni la yang selalunya tak pernah tak join..dalam geng ni aku ada nama gelaran iaitu doraemon..alkisah nama doraemon ni akan ku citer di post satu lagi..

acctually aku ada byk grup..ada grup wira, pbsm, plkn, skp emm byk lagi..tp wat masa ni geng katak la geng paling aku rapat sekali..we all dah macam family cam adik beradik..sebarang prob kami share together..tq korang..

tujuan blog ni dibuat adalah untuk ceritakan perkara2 menarik yang berlaku dalam hidup aku..yang mana bila dibaca balik, semua ingatan tu segar kembali..aku dulu ada frenster n myspace..tp situ so limited..jadi aku pun decide nak buat kat blog spot ni..

so nantikan posting yang menarik dari aku..

nora
15 september 2008

3 comments:

Anonymous said...

yeah, geng katak!!!!

Z.A.R.A said...

hahah seronok ko ek..

Nora said...

ally..jom join geng katak..duk jauh tak bermakna tak leh join..windu kat ally..hehe