Tuesday, September 23, 2008

dirimu tak sendiri lagi...serius je topic..ahaha

aku baru je dengar lagu sheila on 7 bertajuk betapa...bile dengar tu mmg best..cuma lirik je aku tak paham sangat...so semalam, aku drive keta..dua kali lagu ni aku dengar..so ape lagi balik umah je, terus cari lagu ni coz nak dengar..dah dload tu cari la lirik..emm patut la aku beriya2 mencari lagu ni..coz ianya mmg related ngn kisah aku..

yang ni lirik ye...

seminggu setelah kau pergi
teman silih berganti menghiburku
berkata semua teratasi
kan terus sembunyi di balik senyum palsu

ku dengar dirimu tak sendiri lagi
betapa hancurnya hati jiwaku

setahun setelah kau pergi
ku masih sembunyi di balik senyum palsu

ku dengar dirimu tak sendiri lagi
betapa hancurnya hati jiwaku
betapa hancurnya, na na na na naaa

tolong bantu aku melewati semua, uuu

memang ada kena mengena..hehehe..dulu aku ada sorang kawan..pas je dia grade..dia balik kampung keje sana..pastu lost contact selama 2 tahun..aleh2 jumpa dia, dpt tahu yang dirinya tak sendiri lagi...betapa hancurnya hati jiwaku..(cewah! takde la sampai hancur hati ku, cuma terkedu je..) sbb dulu dia penah ckp..aku tak nak ade komitment until umur 30 tahun..aleh2 belum sampai masa tu dah berpunya..tu la, kita kekadang tak leh ckp macam tu..jodoh pertemuan di tangan Tuhan..tp bile aku dengar tu, mmg terasa lain sangat la..tp lama2 tu boleh je terima..hehe..

No comments: