Thursday, December 25, 2008

today is besday acoi yang ke 24..wah sudah grow up budak tu..so prank yang dia kena, baling telur oleh2 mmber yang dah rancang..dia dapat agak...but reda je..hahaha..

tadi petang pi cari adiah acoi at bukit tinggi JJ..dari sweater tuka ke tshirt berkolar..rege boleh tahan jugak la..but he always contribut duit for every besday in my family..so why not, balas balik..adiah dia kiteorang kasi..katak, tshirt jenama bonia and mtv karoake rock kapak..boleh la nak berkaroeke kat umah nanti..

aku pi cari adiah ngn 'dia' aka cosmo..(nama manja..hakhakhak) aku tau perangai dia ni, jenis yang kalau dah cari barang tu, dah jumpa terus balik...emm mmg bosan, nak compare aku yang sememangnya kaki jalan..but before that, masa makan kat kenny rogers, boleh plak diorang lupa nak antar order kiteorang..pergh mmg berasap..so kat situ la buat lambat..

masa balik dari bukit tinggi tu, sempat la jugak kiteorang berborak pasal isu semasa..as usual, hint2x diberi..but biasa wat tak faham..so malas nak ckp panjang..

so malam tu, lepas antar my cosmo balik..aku ajak kojet..pi jenjalan..sib baik mamat tu free..so pi bukit raja lak, cari kek and cd lagu koke..masa tu jumpa anis and adeq..borak2 cam biasa..

nak balik tu, sempat borak ngn kojek..so amik kesempatan la tye sesuatu..ada satu perkara yang aku tak terpikir bila kojet ckp..dia gtau, maybe si cosmo nak jadi part of my family, but bile my bro tak layan..so dia rasa cam segan skit le..pelik ye, masa kuar ngan geng katak..takde pulak dia sibuk nak bebudak ni borak ngn dia..asyik nak ngan aku, sampai nak pi ngn diorang pun, asyik ditarik2x..emm payah!

No comments: