Tuesday, June 9, 2009

one month after kapel..this is a story

baru pas siapkan keje2 mkm..ada yang tak done lagi..sok lak sambung, minta tolong syena sekali...

so far keje wat kat umah je, coz ada isu pasal duit..bulan ni mmg giler byk banjer..tinggal 1 ratus je ni, dalam 15 hari lagi nak gaji..sakit wooo

bout him lak..ok, dah nmpk this relationship berkembang.. then dah 1 bulan kiteorang kapel..my family pun dah tau..cuma family dia je tak tau lagi, coz dia kata, tak nak peristiwa kazen dia berulang..kecoh satu keluarga, aleh2 tak jadi..but dia akan kata dia dah ada kawan..but who tu, dia tak nak reveal lagi..but aku a bit riso la jugak..coz fam dia kenal aku..then aku ngn fam dia tak biasa lagi..jadi takut takleh terima..but selagi dia leh terima aku..rasa ye takde masalah...

acc lama gak aku tak jumpa dia, last jumpa ari senin..pastu tak chat dari ari kamis hingga ahad..sms je, but tu pun kekadang..so 2 hari ni aku duk chatting je la dengan dia..acc ada citer nak share, boleh tak dia ajak aku pi lunch sama, padahal masa tu aku kat umah...kena pi tpt dia, lunch sesama..agak jauh la jugak..tp bila pikir lama tak jumpa, aku gagahi jugak la pi sana..spent lebih kurang 1 and 1/2 hour gak le..sempat tunjuk park kat ne, kedai selalu makan kat ne..macam2 la dia tunjuk..

pastu dalam conversation pun dah lain skit la..nmpk care skit.compare dulu..aku semakin boleh terima dan paham perangai dia..byk gak aku baru tau pasal dia..masa kawan2 dulu..a bit macam plastik..

acc bile kapel ni, mmg lain la, dari kawan..we started to know each other lebih details..n rasa bile tak jumpa, sms, chat..mmg akan rasa lain sangat2x..melainkan kalau ada prob, biasa ye kita akan jadi kuat..kalau macam ni, hati jadi debar2x..emm macam2 la

wat masa ni, aku n dia masih lagi aku n ko..we dun have specific name ntk panggil..but for me, i want to call his full name..but aku masih ragu2 jugak..betul ke dia tu mmg nak aku..jadi aku tak terpikir advance pun..masih anggap kengkawan..

hari sabtu ni date..dah ada rancangan..cuak gak, nak lalui this saturday..

bila aku taip ni, ati aku rasa berdegup2x..adakah ini yang dikatakan cinta..entahlah..hope dia pun rasa perkara yang sama jugak..

keyla sampai sini dulu..

nak tido

No comments: