Tuesday, June 16, 2009

bosan dengan dia.!

ape yang terpanggil aku nak menulis di blog ni sebab aku rasa entah..rasa macam nak express my feeling sbb tu aku taip..

kebanyakkan story aku letak is, citer pasal relationship aku..yang terumbang kekadang..sometime aku rasa aku ni tak percaya pada dia..sbb aku pikir dia tipu aku..tp bila tgk dia ok plak..entahlah mane betul tak tau..

kekadang, bila kita mula citer kebaik kan orang tu, nanti orang tu akan tunjuk dia tak baik lak..sellau kena..

the point today is, nak citer bout him

semalam kuar teman pi kc.tpt dia belajar..as usual kalau naik keta dia, dia psng lagu faveret dia kuat2.. n aku rasa macam dia lupa aku ada sebe.lah..so ape aku buat, aku senyap juga..macam2 ide nak pg sana sini, aleh2 pi kc, makan yee mee kat giant..postive moment..dia amik kan aku ye mee,when aku pi membeli air..

ari ni, aku ajak dia pi amik frame dia..kebutlan aku nak pi client site..so as usual macam tak fluent bila nk ckp..tak tau nak ckp ape..tp kalau sms, ligat kalau kena topic..tp as usual la aku layankan jugak...then aku nak pinjam mouse dia..bygkan sampai saujana putra aku pi amik..padahal kalau beli kat kedai lagi senang..tp entah, aku pi juga..bodoh ye aku..negative thingkin..dia nak balik, takde transport, ask me to go day n pick him..

aku sendiri pun selalu pikir negative pasal dia..jadi aku sedikit sebanyak mencalarkan hubungan ini..tak tau sampai bila aku akan bertahan..dengan dia takleh pikir perkara baik2..kena negative je..kalau rasa dia ok.pastu tetiba balik pada yang lama..tension kekadaing...

kekadang aku pikir, betul ke dia tu untuk aku..entahlah.susah nak kata ape.adakah aku sendiri tak bterima kasih dengan ape yang aku impikan ni..entahla.malas nak pikir..

ape wat aku bosan ialah, akukena sms first..sometime takde ide..bosan..dia hanya melayankan je..huhuh

negative thinking
1) dia hanya nak kawan aku atas kepentingan dia
2) dia tak pernah ada perasaan romantic pada aku
3) aku cuma mainan untuk dia..selagi dia tak jumpa sesiapa..aku lah kawan dia
4) dia tak pikir nak idup ngn aku..
5) tak suka la nak pikir..huhuhu

lantak la..biar lah ape nak jadi jadi..aku malas pikir...

No comments: