Thursday, November 20, 2008

You S*&k man!

title aku tu je dah cukup tunjuk aku betul2 marah..
today is second day aku join training wit dak2 WTf for Karisma..
katak still not coming coz camping..

aku nak share ngn korang, ape pandangan aku bout WTf mmber...
first the so arrogant..some people, esp for the senior..
n they hav a click..which i can describe here..one senior, 2nd junior free hair, 3rd senior & junior with tudung, 4th guys yang masing2 masih segan2x..

ada one man yang aku rasa dia ni S*&k + bangang, coz assume dia bagus sangat..i dun know his name, n tak nak tau pun..biasalah training, tak nak la stress mane, but dia suddenly leh teriak cam bagus, marah semua orang..3 perkara aku tak boleh blah ngn dia,

1) dia sound orang ikut suka..
2) dia boleh kata, orang yang sakit tak leh conduct training, so dia sound sorang budak ni, nama dia airin..sekurang2nye, si airin ni ada effort..dia tgk takde sapa nak amik klas..dia amik..aleh si bangang tu, leh kata no disiplin la bla+bla+bla...sbb ye satu je ego..dia kena training..sbb tu dia sound..
3) pilih bulu..ada ke aku orang baru, dia boleh aim n sound aku direct..mcam aku yang buat salah..pergh! giler ah..

as usual orang lain martial art..mestilah di anak tirikan..but aku tak kisah semua tu..

bout cara dia training, macam "bagus" sgt la..guna method yang aku rasa paling bangang dalam dunia..using open position tu attack..kalau partner lawan tu bagus dari segi speed..both tu akan nmpk equal..sbb ye memasing akan dapat mata.. so kena la tau how to handle ni..ni tak, makin bodoh aku tgk cara dia adalah..dia hanya nak tunjuk kespeedian dia tu, untuk berlagak..mmg f*&k la..geram giler..

aku rasa malas lak nak join..sbb ye dari awal mmg takde niat pun nak gi..

tgk la sok..kalau malas aku tarik diri, jadi urusetia..senang skit..bukan ape, ni baru ari kedua aku training, aku dah cedera..letih la beb..aku cedera, sbb ikut cara bangang mamat tu..

No comments: