Wednesday, November 12, 2008

citer ari ni!



aku ada satu lagi paper..kena amik ari jumaat ni, sbb ye ari tu aku tak datang..so aku tak officially lagi merdeka..mula2 aku malas nak amik..tp sbb 40%, terpaksa la amik..lagi pun my lecturer bagi green light so slumber..hahaha

aku ada interview..antar resume pagi..petang dah suh datang untuk di interview..aku serius tak ready langsung..tp pegi je la kot..dekat je, kat seksyen 16..but aku tak ready nak keje lagi..but bile fikir pasal duit..nak2 keje2..hehehe

adik aku, dik mat..balik je dari sekolah..terus gtau, yang dia dapat jadi pengawas sekolah..siap kata..dah la sekolah agama jadi pengawas, sekolah kebangsaan pun sama gak..tahniah dik mat..nati kena belanja dia keta kontrol ni..tp tunggu aku keje..hehehe

bilik aku dah dikemasi oleh mak and adik2 aku..terima kasih!

ari ni kuar ngn si dia..pi byr saman + PAS..satu permulaan yang baik..so ikutkan kan je rentak..yang penting ati gua eppy..hahaha..pastu dia bagi semua lagu girl aloud yang ada, suh dengar..layanzz!

skang ni aku minat, citer kartoon family odd parents..kosmo and wanda, sbb kaler diorang pink n hijau..comel sangat..

1 comment:

Z.A.R.A said...

amboi2..bunge2 cinta di awangan..

xcite aku pun...