Monday, March 30, 2009

aku n ren dah baik..hehehe

salam

dah lama rasa ye tak tulis dalam blog..even tak bz pun rasa ye macam takde masa je..

so far keje biasa la dengan politik tak abis2..alah lantak la, tu bukan fokus aku pun..hehehe

ape yang aku nak citer sini, aku nak gtau aku dah baik ngn ren..date 29 mac la, baru aku mula kuar dengan dia..so far ok la, dia pun tak ade tye2 lagi pasal perkara dulu..wat macam biasa..cuma nmpk la skit, rasa mcam windu nak kuar sama tu mmg ada..sbb aku pun macam tu gak..hehehe

aku tak nak fikir pasal perkara2 advance tu, if ada jodoh ada la, if takde cari lain..hehehe

cuma as usual la, pekara yang selalu buat aku teringat kat dia, adalah tarikh lahir dia 271..selalu aku nmpk this number di mana2 dan setiap kali pandang, aku selalu berniat..semoga niat aku jadi kenyataan..tp tu tak kisah la, janji aku baik ngn dia..hehehe..

so dia kan my soulmate so mende yang sama akan jadi between us, contoh ye, tadi aku g giant, beli toaster (barang letrik), makan hotplate..the same thing happen to him, dia beli cd player baru (barang letrik gak) makan hotplate..kat giant..wat a kebetulan..

n now, dia pun nak wat Ic, ic dia rosak..same to me..emm kebtulan jugak kan..

apepun aku nak baik2 je ngn dia..at least aku ada mmber untuk mengadu..somebody yang mature..hehehe..

i think tu je dulu..papehal nanti aku update

No comments: